PROFI CLASSIC

VELIKA VRIJEDNOST ZA NOVAC

Osnovni model Profi Classic serije, s mehaničkim kontrolnim jedinicama, hidrauličkom pumpom sa stalnim pritiskom i niskim krovom u svojoj standardnoj izvedbi, impresionira s izvrsnom razinom funkcionalnosti.

PROFI CLASSIC

Osnovni model Profi Classic serije, s mehaničkim kontrolnim jedinicama, hidrauličkom pumpom sa stalnim pomicanjem i niskim krovom u svojoj standardnoj izvedbi, impresionira s izvrsnom razinom funkcionalnosti. Zahvaljujući Hi-eSCR sustavu koji je pogodan za okoliš na turbo dizelskom motora s 4,5 litara (4 cilindra) i 6,7-litrenim (6 cilindara), s intercoolingom i common-rail ubrizgavanjem goriva, traktori bez poteškoća ispunjavaju razinu IV ispušnih plinova EU standarda, te stoga mogu jamčiti dugoročno gospodarstvo.

KABINA

S kabinom Comfort, Profi Classic serija pretvara duge radne dan u užitak. Bez obzira na vrstu terena i vrstu tla na kojoj Profi Classic vozi, kabina uvijek pruža optimalnu udobnost vožnje i sigurnost. Dostupan je s obje strane i može se isporučiti s niskim ili visokim krovom. Također je dostupan s ovjesom kabine.

PANORAMSKI POGLED

Panoramska kabina s velikim prozorima, krovnim prozorom s visokim vidljivošću i vjetrobranskim staklom iz jednog dijela pruža savršenu i neograničenu vidljivost. Paket LED svjetla za rad osigurava visoku vidljivost čak i nakon što je pala noć.

MOTOR

Elektronski upravljani dizelski motori bez napora vode brigu o svim radovima snage čak i pri malim brojevima okretaja motora. Modeli Profi danas pokrivaju nominalni raspon snage od 116 do 145 KS. Glavni radni raspon motora, između 1500 i 1.900 o/min, u mogućnosti je, zahvaljujući PowerPlus-u, isporučiti dodatnih 34 KS snage u svakom trenutku.

MJENJAČ

Učinkovitost je bio prioritet broj jedan u razvoju mjenjača STEYR Profi. Ovisno o verziji, ti mjenjači uvijek su opremljeni Powershuttleom i 4-brzinskim pomakom. Možete birati između S-ControlTM 4 mjenjača sa 16 x 16 brzina s 40 km/h ili s 32×32 brzine s opcijom pužne brzine.

PTO

PTO na Profi Classic seriji ima izbor od tri različite radne brzine. Da biste u potpunosti iskoristili snagu Profi Classic modela istovremeno na prednjoj i stražnjoj strani, na primjer kada upravljate kombinacijom prednje i stražnje ugrađene opreme za košnju, prednja hidraulika PTO dostupna je kao opcija za povećanje produktivnosti.

HIDRAULIKA

Poteznica i pomoćne upravljačke jedinice na našim STEYR Profi Classic modelima omogućuju hidraulični sustav OCLS (otvoreni protok ulja) s protokom pumpe od 113 l/min ili CCLS hidrauličkim sustavom (zatvoreni protok ulja) uz brzinu pomaka od 80 do 125 l/min. Ovaj sustav osigurava punu izvedbu u pravo vrijeme i na pravom mjestu.

ISKUSTVO VOZAČA

Snaga Profi Classic modela može se isporučiti na tlo i udobno koristiti s velikom preciznošću. To je zato što, kao i aktivno upravljanje vučom, traktori imaju i mnoge druge značajke koje optimiziraju karakteristike upravljanja i kočenja u svakoj situaciji. S Profi Classic možete dobiti sve što je dobro i pouzdano. To vrijedi i za cestovne operacije kao što su radovi na pašnjacima, terenske i šumarske operacije, te rad na strmom terenu ili u zatvorenim prostorima na farmama.

Efficiency throughout the range

STRAIGT LINES SAVE MONEY

Steyr S-Tech offers straightforward GPS assisted precision farming technology solutions for the Profi Classic series. The guidance system with EZ-Guide 250 light bar and touchscreen takes the pressure off the driver, saves fuel as well as working hours and increases your profits thanks to precision planting and other field operations. This professional GPS guidance system for all the vehicles on your farm features an intuitive user interface and is immediately ready for action. Out of the box, in the cab and get ready for precision farming!

EZ-PILOT-SYSTEM

The EZ-Pilot™ system takes control of the steering wheel with its integrated electric motor, relieving you of the stress of constant steering adjustment. The motor is integrated into the steering column to ensure unrestricted access to all instruments without in any way restricting legroom. When the system is switched off, the steering wheel can be rotated by hand as normal. Offering a high level of precision at a reasonable price, this is the ideal retrofit package.

Fotografije

Brošura