Načini dostave
*Napomena – Zbog povećanog volumena dostava u rijetkim slučajevima moguća su kraća kašnjenja. Hvala Vam na razumijevanju.
Prilikom webshop narudžbe odaberete jednu od opcija koje ujedno vrijede i za isporuke artikala i za kupnje u Agronom fizičkim poslovnicama:
- Standardna dostava
- GLS dostava (za male pakete)
- Gabaritna dostava – USKORO
- Osobno preuzimanje – USKORO
Rok isporuke
-
- Na svakom artiklu ispod gumba “Dodaj u košaricu” navedena je dostupnost artikla (isporuka odmah, broj dana ili datum dolaska)
- Rok isporuke ovisi o dostupnosti artikla, odabranom poštanskom broju i tipu dostave. Isti će biti prikazan prilikom odabira vrste dostave nakon upisa poštanskog broja
Standardna dostava
- Info: Dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt za male pakete ili do prve fizičke prepreke za vozilo za veće pakete).
- Dostupnost: Republika Hrvatska
- Cijena: prema niže navedenom cjeniku
od 5,00 kg do 20,00 kg – 7,99 EUR
od 20,00 kg do 40,00 kg – 10,99 EUR
preko 40,00 kg – 39,99 EUR
Dostava se najčešće obavlja putem usluge GLS uz mogućnost angažiranja i drugih dostavnh službi. GLS šalje obavijest o isporuci putem SMS-a na dan isporuke. Ako u trenutku isporuke niste na adresi dostavljač će u poštanskom sandučiću ostaviti obavijest (bijeli papirić), a pošiljka će biti upućena u najbliži isporučni poštanski ured. Detalji o isporuci u poštanskom uredu naznačeni su na obavijesti.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Bijela tehnika, televizori većih dijagonala i ostali uređaji velikih gabarita, dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke za vozilo.
Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Agronom d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe.
Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresa webshop@agronom.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Agronom zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Agronom kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.agronom.hr bez isporuke kupcu i sl.) Agronom d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.
GLS dostava
- Info: GLS dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt).
- Dostupnost: Republika Hrvatska
- Cijena: 5 EUR
Dostava se obavlja putem dostavne službe GLS. Ovaj tip dostave nije moguć za televizore, hladnjake, perilice rublja i posuđa, štednjake te ostale artkle većih gabarita ili mase preko 40kg. U slučaju odabira GLS dostave za taj tip artikala pošiljka će biti poslana alternativnom dostavnom službom.
Obavijest o isporuci šalje se SMS-om prilikom izrade naljepnice paketa (priprema za dostavu) i na dan dostave sa točnim vremenskim intervalom dostave i telefonskim kontaktom kurira kako bi se u slučaju potrebe mogli čuti s njim. Uz 3 pokušaja dostave na adresu imate pravo i na: isporuku paketa u drugom terminu, isporuku na drugoj adresi bilo gdje u HR, ovlaštenje da se paket preda drugoj osobi, isporuku paketa u PaketShop poslovnicu – isključivo po nalogu primatelja ili pošiljatelja. Popis svih aktivnih PaketShop poslovnica možete vidjeti ovdje Naselja sa ograničenjim i raspored dostave na otoke pogledajte ovdje
Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Agronom d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu webshop@agronom.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Agronom zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Agronom kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.agronom.hr bez isporuke kupcu i sl.) Agronom d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.
Osobno preuzimanje (USKORO)
- Info: osobno preuzimate uređaj, u odabranoj Agronom poslovnici, prema dogovoru sa našim operaterima
- Dostupnost: AGRONOM POSLOVNICE
- Cijena: besplatno
Isporuka se vrši u AGRONOM poslovnici gdje su naručeni proizvodi trenutno dostupni i koja je odabrana od strane korisnika u završnim koracima narudžbe (info o dobavljivosti po poslovnicama je navedena na stranici svakog artikla).
Za narudžbe napravljene petkom iza 15h, vikendom i praznikom preuzimanje je moguće sljedeći radni dan (od ponedjeljka do petka).
Naši operateri će Vas kontaktirati kada je osobno preuzimanje u AGRONOM poslovnici najranije moguće.